RSE Telecom & ICT opent nieuwe, derde vestiging in Groningen

persbericht

GRONINGEN – RSE Telecom en ICT opent op 8 september een nieuwe vestiging op bedrijventerrein Euvelgunne in Groningen. Dit wordt de derde vestiging van het bedrijf, dat al vele jaren actief de zakelijke markt bedient vanuit Emmen en Winschoten. RSE Telecom & ICT Groningen opent begin september de deuren.

RSE Telecom & ICT biedt innovatieve communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, zowel in mobiele als vaste communicatie. Het bedrijf is als zodanig in 25 jaar uitgegroeid tot een stabiele, grote speler in de B2B-communicatiemarkt in met name Oost-Groningen en Zuidoost-Drenthe. RSE Winschoten won eerder dit jaar de Ondernemersprijs Oost-Groningen 2014.

foto bij persbericht opening RSE Telecom & ICT inGroningen

RSE Telecom & ICT opent na Emmen en Winschoten een derde vestiging in Groningen

De uitbreiding met een derde vestiging heeft alles te maken met de groeiambities van RSE. ,,Op basis van de vragen uit de markt en marktonderzoek willen wij onze pijlen nu ook op de stad Groningen en omliggende regio richten’’, vertelt Joost Smits, die samen met zijn broer Gert de directie van RSE vormt. ,,Onze filosofie is dat wij dichtbij onze klanten willen zitten, dit vanwege binden met onze klanten en hun zakelijke omgeving, de mogelijkheid voor onze klanten om snel even binnen te lopen en voor ons de mogelijkheid om in geval van calamiteiten snel bij onze klanten op de stoep te kunnen staan.’’

Oplossingen
RSE Telecom & ICT biedt complete netwerk- en telefonieoplossingen voor het bedrijfsleven en organisaties van klein tot groot. Het gaat hierbij zowel om aanleg en installatie als onderhoud, beheer en reparatie. En daarbij maakt het niet uit of de klant kiest voor werken in de cloud of met eigen servers. Ook zijn er oplossingen voorhanden voor geïntegreerd mobiel en vast bellen en bellen via internet, zowel met een eigen telefooncentrale als hosted telefonie.

Gert Smits: ,,Wij weten dat ondernemingen en instanties elk moment van de dag bij hun bedrijfsvoering afhankelijk zijn van hun telefonie- en ICT-netwerk. Betrouwbaarheid is daarom essentieel. Ook weten al onze medewerkers hoe belangrijk het is dat er bij calamiteiten snel en adequaat ingegrepen wordt. Dankzij deze insteek hebben wij in de loop der tijd een grote, trouwe klantenkring opgebouwd waar wij trots op zijn. En die service willen wij de zakelijke markt in Groningen en omliggende regio ook graag bieden.’’

Kijk voor meer informatie op de website van RSE Telecom & ICT.

Speak Your Mind

*