Chaletpark De Eeke in De Kiel breidt aanzienlijk uit

Presentatie tijdens promotiedagen op 13 en 14 september

DE KIEL – Chaletpark De Eeke in De Kiel breidt aanzienlijk uit. Er komen veertig jaarplaatsen bij, waarmee het totaal aantal jaarplaatsen op het nette en zeer ruim opgezette park uitkomt op 150. Op zaterdag 13 en zondag 14 september vinden er van 10.00 tot 16.00 uur promotiedagen plaats voor de uitbreiding van het park.

Chaletpark De Eeke wordt al vele jaren gerund door Ben en Gé Mulder. Inmiddels krijgen zij bij het runnen van hun bloeiende familiebedrijf volop ondersteuning van hun beoogd opvolgers, dochter Carla en schoonzoon Jan Grasdijk. Samen zorgen zij voor een gastvrije laagdrempelige en persoonlijke sfeer op het rustiek gelegen, nette en goed onderhouden park. De Eeke is niet toegerust op gezinnen met kinderen, de doelgroep bestaat uit 45-plussers die aan de bosrand volop willen genieten van rust en natuur.

persbericht uitbreiding en promotiedagen chaletpark De Eeke in De Kiel

Chaletpark De Eeke breidt uit en houdt promotiedagen.

Promotiedagen
Tijdens de Promotiedagen op 13 en 14 september kan iedereen zonder afspraak langskomen om het park aan De Tip 1 in De Kiel te bekijken. De eigenaren ontvangen alle gasten deze dag met koffie en iets lekkers. Ook zijn zij beschikbaar voor het beantwoorden van vragen van gasten. Bovendien staat er voor elke gast (zolang de voorraad strekt) een gratis goodiebag klaar met informatie en presentjes. Alle gasten kunnen deze dagen het park bekijken aan de hand van een speciale Promotiedagen-route uitgezet over het park om de nieuwe plaatsen en beschikbare chalets te bekijken. Daarnaast bevat de goodiebag wandel- en fietstochten vanaf het park, om gasten de gelegenheid te geven de omgeving van het park te verkennen. De auto mag daarbij gewoon op het park blijven staan. Ook is het mogelijk om op andere dagen dan de Promotiedagen een kijkje te komen nemen.

Showmodellen
Belangstellenden voor een nieuw chalet op De Eeke kunnen op het park inspiratie opdoen in een aantal showmodellen. Ook is het mogelijk om een geheel nieuwe chalet helemaal naar eigen wens laten bouwen. Alle kavels zijn bij aflevering voorzien van sierbestrating, parkeerplaats en blokhut. Daarnaast staan er op het park enkele kant-en-klare occasion-chalets te koop. Deze zijn tijdens de promotiedagen te bezichtigen. Ook zijn er deze dagen enkele speciale aanbiedingen.

Omgeving
Het ruim tien hectare grote chaletpark De Eeke ligt aan de rand van de boswachterij Sleenerzand, een eldorado voor natuurliefhebbers en rustzoekers in een omgeving waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Het door een landschapsarchitect ontworpen park combineert moderne infrastructuur met prachtige groenstroken en een directe uitloop naar het bos.

Kijk voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht op de website van chaletpark De Eeke.

Speak Your Mind

*