‘Ik ben laaiend enthousiast over de matrassen van Air Support Europe’, zegt ergotherapeut Willem van den Brink van De Twentse Zorgcentra. Hij maakt dit statement in een klantreferentie die Ten Have Tekst optekende in opdracht van Air Support Holland. Ook Aad Torenvlied van Air Support Holland is enthousiast over de samenwerking in de vorm van deze pilot van Japanse anti-doorligmatrassen voor de Europese markt.
Opdrachtgever zeer tevreden over referentie
Woordvoerder Johan Mooibroek van Air Support Holland is bijzonder tevreden met het het werk van Ten Have Tekst. “Het is goed en duidelijk geschreven, klantervaring en -beleving zijn mooi verwoord”, reageert hij op het geleverde werk.
Het nut van een klantreferentie
Het verhaal van een klant is geloofwaardig. Bestaande zakenrelaties die met oprecht enthousiasme vertellen over de samenwerking. Zij verhalen over de problemen waar zij tegenaan liepen en de oplossing die zij kregen geboden. Laat uw klanten uw verhaal vertellen in een referentie op het wereldwijde web. Dit kan een inspiratiebron zijn voor velen en uw business een boost geven. De testimonials worden SEO geschreven, zodat zij ook nog eens uw online vindbaarheid vergroten.
Lees de klantreferentie van De Twentse Zorgcerntra over Air Support Holland.
Speak Your Mind